Kövesd -ot a facebookon is:

Szobabicikli

Akár spinning edzésről legyen szó, akár otthoni szobabicikli edzésről vagy biciklitúráról a szabadban a bemelegítés mindig nagyon fontos, hiszen segít elkerülni a sérüléseket és nagyban hozzájárul a jobb, kiegyensúlyozottabb teljesítményéhez.

  • A bemelegítés kerékpáron lábanként külön: a feladat lényege, hogy a lábakat külön a másik Láb segítsége nélkül melegítsük be. Tekerj 4x30 mp-et felváltott lábbal.
  • Szobabicikli esetén fokozatosan emeld a pedál fordulatszámát úgy, hogy az ellenállás marad az eredeti szinten. Percenként emeld a fordulatszámot 5 percig
  • Bemelegítés spinning kerékpáron változó ellenállással pozícióváltással, Lassan növeljük, a bicikli ellenállását illetve váltakozva hol kiállunk a nyeregből, hol ülve tekerünk. Segít felkészülni a hosszabb megterhelésre.
  • Bemelegítés biciklin 90 mp-el a céltartományban. Egy 90 másodpercnyi tekerés a fordulat, intenzitás, ellenállás céltartományban tökéletes ahhoz, hogy felkészítsd a tested időfutam szerű megterhelésére.





Kellemes tekerést Kívánok!