Kövesd -ot a facebookon is:

Idősebbek is elkezdhetik

Speciálisan, kifejezetten az idősebb (senior) korosztály igényeinek megfelelő edzésprogrammal a gyengült izomzat és a koordinációs képesség fejlesztését célzó programot kínálok. Alapszabály, hogy időssel nem végeztet intenzív edzést az személyi edző és folyamatosan figyeli a fáradás ki nem mondott (nonverbális) jeleit. Résen van ha csökken a mozgás ampitúdója (kisebbek a mozdulatok), ha megváltozik a légzésritmus, az arckifejezés. Tanulmányok igazolják, hogy azok a 60-as, 70-es éveikben járóknak, akik legalább napi 30 percet mozognak, erősebbek a Láb és karizmaik, csontjuk több kalciumot tartalmaz, vérünk triglicerid szintje alacsonyabb. (Triglicerid: a vérzsírok egyik fajtája, mely magas szint esetén felgyorsítja az érelmeszesedés folyamatát és megnő a szívkoszorúér elzáródása, vagy az agyi érkatasztrófa veszélye. A könnyed és rendszeres átmozgató edzés, mind fizikai, szellemi és mentális téren is az ön javát fogja szolgálni és nagy mértékben csökkenteni fogja a gyenge izomzatból adódó balesetek, sérülések lehetőségét!


Hajrá!