Kövesd -ot a facebookon is:

Regenerálódás

A regenerálódás ősrégi szabályit érdemes betartani: szellemi terhelés esetén (ha pl. egész nap a számítógép előtt ülsz) aktív pihenés, intenzív sport ajánlott, fizikai terhelés esetén (ha pl. egész nap rohangálsz) inkább szellemi jellegű kikapcsolódás ajánlható, egy jó könyv, meditáció.

1. Figyeljünk oda a táplálkozásunkra, mozogjunk többet és szigorúan tartsuk be azt a szükséges 7-8 óra alvásmennyiséget, amit a szervezetünk igényel!

2. Gondoljuk végig, mi az, ami igazán fontos számunkra az életben! Ennek tisztázásához komoly önismeret szükséges. Kell, hogy maradjon időnk, energiánk magunkra, szeretteinkre vagy kedvenc foglalatosságainkra! Ellenkező esetben hosszú távon kedvetlenek és életuntak leszünk!

3. A lényeges és lényegtelen dolgokat válasszuk szét, könnyen lehet, hogy a lényegtelen dolgok miatt idegesítjük magunkat. Vizsgáljuk meg, hogy túlhajszoltságunk valódi oka leterheltségből következik-e, vagy hajlamosak vagyunk feleslegesen túlvállalni magunkat!

4. Lassítsunk és lazítsunk! Nem kell mindenkinek megfelelni, nem kell tökéletesnek lenni minden téren!

5. Házimunkát osszuk meg párunkkal, családtagjainkkal! Együtt minden könnyebb!

6. Minden negatív helyzetnek igyekezzünk megtalálni a pozitív oldalát is!

7. Keresd a fizikai lazulás lehetőségeit is: ne sajnáld a pénzt egy jó masszázsra, szaunázz, termálvízbe pihengess, ússzál, hétvégenként menj kirándulni, sétálni!

8. A szervezet energia utánpótlására is fordíts megfelelő figyelmet, ehhez nyújtok neked segítséget a táplálkozás rovatban!

A megfelelő regenerálódás a sikeres fejlődés kulcsa!