Kövesd -ot a facebookon is:

Stressz csökkentő

Azoknak ajánlom, akik a mindennapi munkájuk, tanulásuk, családjuk és hétköznapi elfoglaltságuk során, folyamatos feszültségnek vannak kitéve. Az állandó stressz, nagyon hamar fizikai, biológiai gondokat, betegségeket okozhat. Éppen ezért az edzéstervben nagy szerepet kapnak az idegrendszert megnyugtató, izomtónust csökkentő gyakorlatok, mint pl. a streching. Elsősorban a tónusos izmokat nyújtjuk, lazítjuk. Az aerob és súlyzós edzéseknél is fokozattan figyelünk a helyes légzés elsajátítására, ezért kisebb intenzitással kezdünk gyakorolni. Ez azért is fontos, mert ha a stressz alapszintje magasabb az átlagosnál, akkor a nagy intenzitású edzés ezt szinte biztosan tovább fokozza! Az edzőtermi edzéseket kinti edzésekkel lehet kiegészíteni, kihasználva a természet és a szabad Levegő relaxáló és frissítő hatását. A táplálkozási tervben olyan ételek és kiegészítők szerepelnek, amelyek bőségesen tartalmaznak az idegrendszer működésére jótékony hatású mikroelemeket. Javasolt továbbá a nehezen emészthető ételek és az idegrendszert izgató szerek kerülése, fokozatos elhagyása!

A nyugalom a hosszú élet titka! :)